Söndag

Ja, nu var det söndag och vi har nyss varit och ätit frukost. Jag fick dock inte ner så mycket eftersom jag fortfarande är lite illamående. Vaknade nämnligen efter ca 2 timmars sömn att jag mådde illa och fick då gå upp och spy. Sen så sov jag halva natten på badrumsgolvet ... Inte så kul! Men nu är det mycket bättre i alla fall och vi ska snart till poolen. Jag skulle bara blogga lite och sen så ska jag även byta om och så ... Men ha en bra dag! Er har ju inte ens börjat. Då klockan endast är halv sex hos er.

Hoppas ni har det bra!

Kram!

Kommentarer
Postat av: sara

Usch lät inge vidare, hoppas att du hller dig frisk resten av vistelsen :)

2009-06-28 @ 17:04:18
URL: http://saralouisec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0