"Shortsdräkt"

Nu är mina fötter trötta efter en dag på stan, dock en mycket trevlig dag! Först blev det lunch på Nancy´s med Helena, Lovisa och Sara O. Vi satt där ett bra tag innan vi bestämde oss för att kolla runt i några butiker på stan. Jag hittade en "shortsdräkt?" på REA som jag kollat på länge skulle passa perfekt i Thailand.  Men tyvärr så var det dock fel färg och jag såg ut som en jättebaby! Så det blev inget kap som jag önskat. Efter det mötte jag upp Jossi och Jossan för fika på Barista, det var jättemysigt, var så längesen vi sågs! Och det känns lite halvtråkigt att jag missar Gatufesten, inte för artisterna ... Utan att jag missar att umgås med alla min vänner det är inte ofta alla samlas på ett och samma ställe. Men kommer sakna er allihop jättemycket!

Eftersom detta är en "reseblogg" tänkte jag även uppdatera vad som nu är aktuellt när det gäller resan. Och det verkar som om att vi kommer kunna flyga från Bangkok till Koh chang i stället för att sitta på en buss i fem timmar då flygresan endast tar ca 45 min, som att resa från S-vall till Sthlm! Och det kommer att vara vädigt uppskattat, för annars kommer vi kanske först få åka Ybuss mitt i natten till Arlanda på torsdag-fredag. Sen ta flyget vid två från Arlanda och det tar tio timmar och efter det sitta på en buss i ytterligare 5 timmar. Och det är ingen dans på roser direkt att åka buss i Thailand kan jag säga er! Det är dåliga vägar och de kör som fartdårar, men lite ska man väl klara att stå ut med!

Tog tyvärr inga bilder idag. Lägger i stället ut några som jag tog på skolavslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0