Shopping

Detta får bli det sista inlägget och nu har jag minsann varit dukig tycker jag, så Sara du måste in och läsa min blogg! Nu när jag lagt upp bilder och grejer. Men ha en fortsatt trevlig dag ni i Sverige. Så säger jag god natt och sov så gott! Men innan så ska jag lägga upp mina shoppingfynd. Ray ban, pilotisar, två t-shirt och banan flippisar. Samt en bild på mina fina nya naglar, fast det är dock en dålig bild, men det får alla leva med inklusive jag! Även min lillebrors shoppingfynd finns med på bild, han har faktiskt otroligt nog handlat mer än mig idag! Men vi ska ju tillbaka hit innan vi åker tillbaka till Sverige, så jag hinner med stor sannolikhet ikapp honom.

Sawadee kaa! Kan inte säga hejdå på thailändska så det får bli ett hej, fast ett hejdå, hehe.Humor!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åhhh cicci!! är inte dom där hedi klum tröjjorna jättebilliga i thailand ??

2009-07-13 @ 00:12:35
URL: http://lforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0