I bilen

Nu sitter jag i bilen på väg till Arlanda och bloggar från min fars mobil. Imorse fick jag reda på något som fick mig att fälla en tår. The king of pop Michael Jackson har tragiskt nog gått bort i en hjärtattack. Finns nog många som tycker att detta är bra, för att de tror att han är pedofil. Men jag tycker hemskt synd om Michael han började sin karriär alldeles för tidigt och hade en våldsam far som misshandlade honom och hans bröder. Hörde på radion där de berättade om folk som smsat in till P3 angående Michaels död. Då hade någon skrivit: Hade inte Michael Jackson en apa? Vem ska ta hand om den? Hade han inte barn? Vem ska ta hand om dem? Det kanske hade varit en mer passande fråga. Stackars barn som förlorat sin pappa. Han blev ju bara 50 år. Nu ska jag inte blogga mer det blir så dyrt! Bloggar mer sen om jag hinner. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0