Det blev en dag på stranden ...

Eller strand och strand, mer brygga. Dagen började med vaccination klockan tio, så det var bara att stiga upp efter en natt med inte allt för mycket sömn. Efter det plockade vi upp Angelica, åkte till nancý's och köpte mat där de glömde packa med bestick så vi fick äta med händerna ... Haha. Vid tre-tiden hämtade pappa oss och då åkte vi och köpte glass. Och nu så är jag hemma efter ett besök på city gross.

Ikväll kanske det blir brännboll med Angelica och hennes äldre syskons vänner. Men jag är så hemskt dåligt att jag inte riktigt vet om jag orkar eller vill följa med hehe.

Resans planer har ändrats återigen! Nu kanske vi ska hyra en bil på fredag och bila ner tidigt på morgonen. Och i stället för att åka direkt till Koh chang kanske vi stannar ett par dagar i Bangkok och vilar upp oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0