Bara 1 dag kvar ...

Imorgon bär det av! Klockan sju imorgon bitti åker vi hemifrån med bilen som vi hyrt, så onödigt att stå tre veckor på Arlandas parkering och spendera onöidgt med pengar för att stå där.

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Började dagen ute i solen! Då jag fick ett samtal av mamma om att det skadades 4 personer igår på Peace & Love under en konsert, hon tvingade mig att ringa upp min vän Anton för att kolla om han var en av de 4 skadade. Men så var icke fallet!  Han hade "bara" nästan brytit foten av  allt hoppande. Efter en ytterligare stund i solen kom mormor och sa "hejdå", då hon skulle gå följde jag med henne och pappa ner till Avis där pappa skulle kolla hyrbilar, då blev jag hungrig och vi gick till 7eleven. Sen fortsatte vår tur ner till Skandia för att hämta bilen. När vi kom hem solade jag ytterligare ett par timmar tills jag vid tre-tiden duschade och åkte tiil först mormor och sen farmor för att säga "hejdå". I stället för att åka med mamma och pappa hem så gick jag även förbi hos Angelica för att säga "hejdå", men hon var hos sin granne David så jag gick dit i stället. Han spelade hög musik och sprutade parfym på oss, han fick även lite massage av Angelica innan både hon och jag begav oss hemåt.

Nu sitter jag hemma och väntar på att maten ska bli klar och att senare ikväll Sara ska komma förbi och säga "hejdå". Men det har inte fällts några tårar, än så länge ...

Det här blir ett tråkigt inlägg då jag inte har några bilder, men jag ska försöka lägga upp några imorgon då jag sitter på Arlanda om jag hinner!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0