Arlanda

Nu sitter jag vid wayne's på Arlanda och har nyss avnjutit en big tasty på Mcdonalds. Planet går halv tre och vi har fått platser! Så det är 100 % säkert att vi kommer med! Detta blir sista inägget i Sverige, ska försöka blogga redan på lördag men får se om jag orkar och hinner. Vi kommer åka från värmen till värmen då det kommer vara ca 32 grader i Bangkok. Åh! Jag längtar! Men jag kommer sakna alla er hemma jättemycket! Jag blir nästan lite ledsen då jag tänker på det ...

Bilresan gick bra, men jag somnade som jag sa åt mig själv att inte göra. Måste vara trött på planet då vi kommer fram sex på morgonen lokal tid i Bangkok och då ska vi ut och göra stan.

Tänker fortfarande på hur tragiskt det är att Michael Jackson har gått bort. Han har gjort så otroligt mycket bra musik. Han var förut en levande legend.

DET VAR KVAR! LÄGGER UPP DET HALVSKRIVET.

Kommentarer
Postat av: lovisa

ha så treeeeevligt cessaaanann!

2009-06-26 @ 15:46:05
Postat av: Cessan

Tack Lovvan! Hoppas du har det bra, och att ni kommer iväg!



Kram!

2009-06-28 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0