På väg hem!

Just nu sitter jag pa x2000, lyssnar på hoffmaestro och längtar hem efter många timmars resande! Jag orkar inte skriva så mycket, så lägger in bilder i stället!


Har lagt ut denna bild tror jag, men strunt samma! Det är på bangkoks flygplats.

Roligt namn på väskbutik.

En av de första dagarna, blek och nergrävd i sanden,

En kväll då vi var ute och åt middag.

Var tvungen att lägga upp denna bild. Den är så ful!

Bandet som  spelade varje kväll på Sabay bar.

Middag på texa's stake house.

Bad vid ett vattenfall.


Utsikten över golden sands, om jag inte minns fel.


En kväll då vi skulle ut och äta.

Så här låg jag i princip varje dag.

Jag på en utav restaurang vi åt på, med i bilden är även min brors hand.

På sabay bar i pappas glasögon.


En mycket dålig bild på min hennatatuering, med denna hennatatuering har jag kommit fram till att jag ska tatuera mig då jag fyllt 18.

På väg hem till Sverige, i mina nya skor.

Pappa tycker att den här bilden blev bra, men jag tycker att jag ser ut som ett rädd rådjur haha.

Nej nu blir det inga fler bilder!

Snart hemma!

Har saknat er!

Kommentarer
Postat av: sara

Bra att du är hemma igen, ÄNTLIGEN! :D

2009-07-16 @ 14:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0