Hej hej hej

Nu har jag inte skrivit pa nagra dagar sa tankte uppdatera lite vad vi har haft for oss. Pappa och Jocke har varit och ridit pa elefanter medans jag och mamma har legat vid poolen, jag har blivit mycket lat! Vi har aven badat i flera vattenfall, mycket underbart, eller som Joakim brukar saga "Magiskt" haha. Igar var vi ute med en mycket stor bat, vi akte runt fyra oar snorklade och badade. Men det var hemska vager. Kandes som om baten skulle valta! Kan tippa pa att vagerna var ca 5 m hoga. Idag ar det muy mal tiempo (mycket daligt vader). Det har varit stromavbrott i 2 timmar och det bara regnar och regnar, men nu ar det dock uppehall. Vi forsokte lagga oss vid poolen, men det blev ej langvarit, da det borjade dugga ganska snabbt. Sa vi begav oss tillbaka till hotellet och hann precis in, innan det borjade sporegna!

Imorgon aker vi till Bangkok, och stannar dar ett par dagar sen bar det av hem till Sverige! Jag bade langar och inte. For nu har jag borjat vanja mig med on som vi bor pa och borjar faktiskt gilla den mycket! Vi ar tillbaka i Sverige pa fredag morgon om vi har tur och kommer med planet!

Svar till Linnea sa ar trojarna billiga, men jag vet inte om jag vill behalla min t-shirt (har aldrig anvant den) sa du kanske kan fa kopa den om du har lust. Vi kan ju horas da jag kommer tillbaka till Sverige!

Nu kanke jag inte kan skriva foran jag ar tillbaka i Sverige, sa ni far ha det sa bra!

Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Godmorgon, skönt och lättnad att höra av er. Jag längtar också efter er. Allt är väl här förutom att vi haft regn i stort sett sedan ni åkte, några fina dagar, men det skall visst bli bättre. Är allt bra med Marie? I Bangkok gör det väl inte så mycket om det kommer lite regn, för när ni är där är väl ni inne i affärer????

Massor av längtanskramar till er alla.

Mormor

2009-07-13 @ 08:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0