Burned

Jahapp da har man varit ca en vecka i thailand och jag som manga andra dumma manniskor har brant mig, sarsklit pa laren ... Idag har vi akt moped hela dagen och da rakade mamma vurpa sa hon skadade sig. Men det gick ganska bra.

De senaste dagarna har jag legat i sangen och matt apa, men igar var det battre som tur var! Jag hor att vadret i Sundsvall inte ar sadar jattebra. Men jag skulle garna byta med er for det ar vaaaarmt! Jag vill bara vara pa rummet dar det finns AC hela tiden! Och det ar jattejobbigt att skriva pa detta satt men jag ska tyvarr sluta snart. Men ska forsoka lagga upp nagra bilder om det gar.

Men de dagar jag inte varit sjuk, sa har det varit sol och bad. Och nagan dag framover blir det formodlingen elefantsafari och aven en heldagstur runt oarna i narheten.

Ha det jattebra, saknar er!!


Hela familjen pa Bangkoks flygplats

I vantan pa bussen till Koh Chang

Glass pa koh chang

Middag

Har badade vi! Ett vackert vattenfall. Man kande sig som Tarzan hehe.

Snygg bild pa mig fran idag, men den bjuder jag pa!

Sawadee kaa!
MISS U

Kommentarer
Postat av: sara

Åh ser underbart ut, och du är så fint bruun :D Saknar dig och det är två veckor kvar!!!! Dumma dig ta flyget hem nuuu :) Ska skriva långt mail nu till dig och uppdatera dig :D PUSS

2009-07-04 @ 12:46:13
Postat av: Berit

Hej, när jag såg bilderna på er och visste att mamma gjort sig illa börjde jag gråta och jag har inte slutat än. När längtan blir för stor är det tur att jag kan gå in på datorn och skriva av mig lite.

Mommikramar till alla

2009-07-04 @ 18:02:52
Postat av: Berit

Hej! Jag är jätteorolig för mamma, hoppas att ni är ärliga om hennes skador. Kanske är det säkrare med elephant än moped? Här är vädret si så där, som svensk sommar med andra ord. Sol, mulet och +18 blåser kallt kl 12.00. Det är bra med Elsie.

Vi hörs och var snäll och ta det försiktigt.

Massor av kramar till er alla. Mormor

2009-07-05 @ 12:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0